Support

"Our objective is to build software that needs no support"

Basesoft Solutions BV
Herengracht 564
1017 CH Amsterdam
Nederland

Tel. + 31(20)6847087 
E: info@basesoft.com

Support

Hosting management support
Als wij  IQ Portal platform  als dienst leveren werken wij via het Software as a Service (SaaS) methodiek. Afhankelijk van de dienst die wij leveren vindt de hosting en beheer centraal plaats. Deze worden gecentraliseerd uitgevoerd. We maken gebruik van streng beveiligde co-locaties voor web access, de applicaties en om het data management te ondersteunen. De benodigde servers worden gehost in een beveiligde co-locatie in Amsterdam.

Deze co-locatie is volledig ingericht om secure en efficiĆ«nt management van de servers te leveren, die gebruikt worden voor de onze klanten. Ook  back-up faciliteiten en re-routing van de backbone internet connectie zijn toereikend.

Basesoft Solutions beheert de hosting en support van de IQ Portal servers vanuit deze locatie.

Help desk
Een aanspreekpunt op functioneel en technische gebied is noodzakelijk voor het  support van de IQ Portal en additionele Services.  De eerstelijns support vindt plaats via de telefoon en e-mail. 

Gebruiker support
De ondersteuning vindt plaats met tickets die de klant kan aanmaken en waarvan de status bekenen kan worden door de klant. Er is telefonische ondersteuning en een onbeperkte ondersteuning per e-mail.